2020年4月9日木曜日

Artis Kecam Netizen Buangla TV

" Kalo Nak Buang Artis Buanglah Sekali Dengan Tv Korang " - Pelakon Beego Mula Bersuara Mewakili Seniman Malaysia

Kisah Artis ???
Kisah artis yang meminta dan merayu bantuan kerajaan masih lagi kedengaran apabila ramai pihak membicarakan mengenainya di media sosial. Terbaru Penampakkan Pelakon Beego mula bersuara mewakili seniman terulung Malaysia apabila ramai kenalan Facebook beliau menjadi netizen dan turut sama kengkritik sebilangan artis yang hipokrik dan ego yang kini merayu-rayu meminta bantuan ehsan kerajaan.

Sebagai seorang pelakon dan artis di Malaysia terkemuka ini, dia juga turut kecewa dengan situasi masa kini lebih - lebih lagi isu yang dibabitkan penghinaan artis terlebih pandai dari netizen di media sosial. Sebelum ini ramai artis dikritik hebat kerana artis tersebut meminta bantuan khusus manakala sikap yang ditunjukkan oleh artis terkemuka iaitu Zarina Anjoulie yang dengan nada menyindir sebilangan artis mendapat pujian dan "likes" kerana beliau menyebelahi netizen.


https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

Kita artis veteran memang menyukai kelantangan Zarina Anjoulie yang tidak fake dan berani berkata benar mengenai artis yang meminta - minta ehsan kerajaan itu, bukan bantuan prihatin biasa tetapi kita sebagai artis memerlukan bantuan yang lebih khusus dan martabat kami sebagai artis tanahair harus dikenang sehingga akhir hayat daripada kerajaan Malaysia.


https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

Zarina Anjoulie turut memaparkan video dan tomahan sebilangan artis / seniman negara yang memburukkan netizen dan sekarang Zarina Anjoulie terkini menjadi popular di media sosial video live "Instagram" bahkan setiap saat, masa, dan jam netizen di luar sana memegang telefon pintar untuk menantikan "posting" terbaru daripada Zarina Anjoulie yang mana amat menyebelahi netizen.


https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

Zarina Anjoulie gosip anjoulielavocah1 merupakan artis yang popular kerana sedang hangat mengkritik artis seniman Malaysia yang meminta-minta bantuan ehsan kerajaan. Zarian Anjoulie terkini minta seniman Tanahair untuk berhenti meminta-minta bantuan kerajaan kerana mereka tidak layak dan sudah kaya - raya. Harapan Zarina Anjoulie agar kerajaan lebih pentingkan warga emas, ibu tungal, OKU dan mereka yang amat memerlukan dan jangan lupa untuk kerajaan membantu sebaiknya mereka di barisan hadapan "Frontliner".

Terima Kasih Zarina Anjoulie.


https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

@ Jackie San




1 件のコメント:

  1. https://www.jacknjillscute.com/2020/04/artis-kecam-netizen-buangla-tv.html

    返信削除

Featured post

Things To Do Oita Nakatsu Japan One Day Itinery

  https://youtu.be/QIoZPdN2E1c?si=Lx4VQB-YcEa8I9CO >>> MORE VIDEO JUST CLICK TO WATCH <<<