2021年6月5日土曜日

KEKALAHAN 0 - 10 SKUAD BOLA SEPAK NEGARA - MEMALUKAN !

BOLA SEPAK NEGARA : 

KEKALAHAN 0 - 10 SUDAH DIRAMAL AWAL !


 

Bekas Jurulatih Negara, Dollah Salleh merayu kepada barisan pemain negara untuk mengubat kelukaan sekurang-kurangnya selepas skuad bimbingannya dibelasah teruk dan amat menyedihkan kekalahan 0 - 10 dalam kempen Kelayakan Piala Dunia/Piala Asia.

 

Dollah ketika berkongsi bicara bersama Wartawan Astro Arena, Zulhelmi Zainal Azam, mengakui skuad bimbingannya tiada kemampuan berbanding Skuad Bimbingan Tan Cheng Hoe adalah sebenarnya berkemampuan melakar kejutan ke atas lawan dengan syarat tidak mengambil risiko mempertaruhkan tonggak baru mereka, Dion Cools.

 

Selepas dikalahkan dengan 0 - 10, Dollah mengumumkan peletakkan jawatannya selaku ketua jurulatih kebangsaan dengan rasminya.

 

Kini, Skuad Negara sudah bangkit dan membuktikan kemampuan untuk kembali bersaing dengan UAE apabila sekadar tewas nipis 1 - 2 di Bukit Jalil pada 2019.

 

Dollah turut percaya bahawa anak buah Cheng Hoe mampu meneruskan momentum yang lebih baik berdasarkan kekuatan individu dalam satu pasukan.

 

Tiadanya persefahaman yang ditunjukkan oleh Skuad didikan Dollah telah memusnahkan bola sepak negara selain memberikan kesan buruk yang mengakibatkan skuad tersebut pulang dengan kekalahan yang MEMALUKAN!

 

 >>>BACA LEBIH LANJUT DI SINI<<<

https://www.jacknjillscute.com/2019/03/10-hobi-yang-boleh-dilakukan-seorang.html 

https://www.jacknjillscute.com/2019/10/rakyat-malaysia-jangan-mimpikan-lagi.html 

https://www.jacknjillscute.com/2021/05/karim-pandalela-belum-layak.html 


@ Jackie San

 

 



1 件のコメント:

  1. https://www.jacknjillscute.com/2021/06/kekalahan-0-10-skuad-bola-sepak-negara.html

    返信削除

Featured post

SUSPECT ARRESTED OVER ATTEMPTED MURDER OF MAN ON KUMAMOTO STREET - JAPAN

SUSPECT ARRESTED OVER ATTEMPTED MURDER OF MAN ON KUMAMOTO STREET - JAPAN @Jackie San KUMAMOTO Police in Kumamoto City, Kumamoto Prefecture, ...