2019年10月24日木曜日

BERHIJAB ITU TAK SEMUANYA 100 % BAIK !

Daripada Berhijab Kini Dedah Sebahagian Tubuhnya !



Pelakon yang pernah popular suatu ketika dahulu kembali menjadi sebutan apabila tampil dengan aksi mengghairahkan papar tubuh badan.

Zarina Anjoulie sekali lagi mencetuskan kontroversi apabila memaparkan dirinya tidak lagi bertudung dan lebih mengejutkan kerana tampil tidak berpakaian.

https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

Malah Zarina yang juga dikenali seorang yang lantang bersuara dan pernah mendedahkan beberapa cerita panas selebriti, sekali lagi menjadi bualan apabila pelakon itu memuat naik video di Insta Story memaparkan dirinya tidak bertudung dan mendedahkan besar payudaranya kepada tatapan umum.

Menerusi perkongsian tersebut, netizen turut tertanya-tanya apa yang terjadi pada Zarina. Adakah bertudung hanya lakonan atau trend masa kini artis Malaysia ???
https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

Tweet tersebut mendapat perhatian pengguna lain namun rata-rata netizen seolah tidak terkejut dengan penampilan pelakon murahan tersebut.

Netizen juga meluahkan rasa kesal akibat perbuatan Zarina Isu Berhijab menjadi sasaran masyarakat penganut agama lain yang memandang buruk tentang Agama Islam.Ianya memburukkan juga wanita yang bertudung seumpama hanya sekadar menutup aib dan keburukan mereka selama ini.

https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

@ Jackie San

0 件のコメント:

コメントを投稿

Featured post

Kagoshima City Aquarium And Sakurajima Ferry Terminal Kagoshima

  https://youtu.be/5oTOt19W8Cg?si=ZcQezugH_AcExNDl >>> MORE VIDEO JUST CLICK AND WATCH HERE <<<