2019年11月10日日曜日

Bertudung Berkupiah Tak Semuanya Bagus - Hina Agama Lain !



"Nampak Sangat Semuanya Bodoh" - Netizen Celar Kebodohan 

Baru-baru ini tular di media sosial terhadap penghinaan agama yang berpunca dari Pencetus Ummah (PU) Amin yang jelas menghina penganut Agama Kristian bersama temannya yang bertudung dalam satu sesi fotografi terlampau.


https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

Menerusi satu posting di media sosial, netizen kecewa dengan sikap sambil lewa beliau yang tidak bermaruah dan bermoral sebagai penganut Agama Islam.

Netizen berpendapat PU Amin cetek agama "Nampak berkupiah dan bertudung alim tetapi kufur segalanya" jelas netizen. Mereka tidak menghormati agama lain dan nampak jelas keburukan mereka.
https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

Netizen turut mempersoalkan - "Mazhab mana pulak bergambar pakai baju pengantin dekat kubur Kristian ni ! Mungkin nak promosi baju, mekap artis atau pakej sebelum kematian mereka, netizen bertanya". Mungkin itulah didikan dari ibubapa mereka kot, netizen berseloroh.

"Jelas Netizen tidak kira agama mana yang dianuti menyifatkan sifat buruk yang ditunjukkan mereka terutama PU Amin, jelas jangan diikuti kerana mereka tidak bermoral, tidak bermaruah serta kufur segalanya". Tiada agama yang mengajar penganutnya menghina agama lain. Hanya mereka bersifat demikian.


https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

Hormatlah agama orang lain, baru orang hormat agama kita !!!

Di ruangan komen posting gambar berbaju kurung yang sedang menikmati kubur sekitar perkuburan Kristian memohon Kementerian berwajib mengambil tindakan tegas kepada PU Amin serta model termasuk mereka yang terlibat.

@ Jackie San


1 件のコメント:

  1. https://twitter.com/share?url=https://www.jacknjillscute.com/2019/11/bertudung-berkupiah-tak-semuanya-bagus.html?spref%3Dtw&text=Paku+Midin:+Bertudung+Berkupiah+Tak+Semuanya+Bagus+-+Hina+Agam...

    返信削除

Featured post

SUSPECT ARRESTED OVER ATTEMPTED MURDER OF MAN ON KUMAMOTO STREET - JAPAN

SUSPECT ARRESTED OVER ATTEMPTED MURDER OF MAN ON KUMAMOTO STREET - JAPAN @Jackie San KUMAMOTO Police in Kumamoto City, Kumamoto Prefecture, ...