2019年11月15日金曜日

KM Sarawak Hadiahkan Bonus 2 Bulan gaji Hanya Untuk Anak Jati





Ketua Menteri Abang Johari Openg mengumumkan semua penjawat awam negeri Sarawak akan menerima bonus dua bulan gaji ataupun minimum RM 2,000.00 khas untuk anak Sarawak!

KUCHING: Semua penjawat awam Negeri Sarawak akan menerima bonus 2 bulan gaji ataupun minimum RM 2,000.00 kata Ketua Menteri Sarawak Abang Johari Openg.

https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

Beliau yang juga Menteri Kewangan dan Perancangan Ekonomi Negeri Sarawak berkata bayaran bonus itu akan dibuat penghujung Bulan Disember nanti.

"Kerajaan Negeri Sarawak mengiktiraf sokongan serta sumbangan oleh semua penjawat awam negeri ini di bawah kepimpinan Setiausaha Kerajaan Negeri dalam melaksanakan dasar-dasar kita, program serta projek-projek pembangunan dan juga perkhidmatan awam kepada rakyat dan menjurus kepada Kecermerlangan Pencapaian Diiktiraf Dunia.

https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

"Sukacita saya nyatakan di sini bahawa Perkhidmatan Awam Sarawak amat penting dalam memastikan bahawa projek-projek pembangunan dilaksanakan mengikut tempoh masa yang tepat," katanya semasa bacaan kedua Rang Undang-Undang Perbekalan 2019 di Persidangan Dewan Undangan Negeri Sarawak di sini hari ini.

KM Juga Mengucapkan Tahniah Kepada Semua Penjawat Awam Negeri Sarawak.

https://www.jacknjillscute.blogspot.com/


@ Jackie San

1 件のコメント:

  1. https://www.jacknjillscute.com/2019/11/km-sarawak-hadiahkan-bonus-2-bulan-gaji.html

    返信削除

Featured post

KANAMARA MATSURI (PENIS FESTIVAL) JAPAN

  KANAMARA MATSURI (PENIS FESTIVAL) JAPAN @Jackie San Apr 6 / 11:00 AM   〜   4:45 PM Kanamara Matsuri (otherwise known as the “Penis Festiva...