2019年12月23日月曜日

FITNAH JATUHKAN MENTERI - Sebarkan Video Sex Luar Tabiee


 Fitnah Jatuhkan Menteri Kabinet - Khairuddin 

KUALA LUMPUR:
Sebuah video intim yang didakwa mengandungi aksi seks luar tabii mirip menyerupai Menteri Kabinet adalah merupakan usaha pembangkang bagi membuat fitnah besar-besaran serta menjatuhkan karier politik individu berkenana yang kini berada di tahap kurang sihat.

Penyelaras Parlimen Jasin, Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan menegaskan bahawasanya ia sekali gus tabiat jahat pihak pembangkang bagi menjatuhkan Menteri Kabinet tersebut. 

"Kalangan kebankraban idea ini mustahil akan berjaya kerana video tersebut adalah orang yang sememangnya berbeza. Sekiranya netizen percaya ia menampakkan kebodohan yang tinggi bagi masyarakat kita yang lebih percayakan media sosial dan bukannya kepribadian yang baik dari Menteri Kabinet tersebut. Jangan mudah percaya dengan Media Sosial kerana rakyat kita bodoh sangat percayakan penyebar video tersebut."

https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

"Saya tidak berniat untuk menyebelahi Menteri Kabinet berkenaan tetapi beliau adalah salah seorang tokoh pemimpin muda Melayu yang berwibawa, bijak, hormat orang senior dah kita harus mempertahankannya." Jelas beliau.

"Saya mempunyai belasan tahun berkecimpung dengan politik kejam ini namun saya faham bahawasanya beliau mempunyai aura tersendiri walaupun saya pernah membenci beliau sebelum ini. Atas dasar kepercayaan yang tinggi, maka kami sudah lama berdamai dengan kepercayaan di antara satu sama lain dan beliau sememangnya mempunyai sifat yang harus dicontohi." Saya mengaku bahawa saya masih bukan dalam 'Circle' beliau juga, katanya dalam satu kenyataan di sini. 

Sebelum ini, tersebarnya di media sosial serta surat khabar rasmi tempatan beberapa klip video seks luar tabii didakwa mirip seorang Menteri Kabinet tular juga di sistem pesanan ringkas WhatsApp. 

https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

Jelas Khairuddin, Menteri Kabinet berkenaan adalah seorang tokoh pemimpin muda yang berwibawa yang harus dipertahankan kerana beliau adalah salah seorang aset negara yang terbaik. Oleh yang demikian maka wujudlah pihak tertentu yang mengambil peluang dalam kancah pimpinan Kerajaan PH untuk menjatuhkan anak muda ini. 

Lebih memalukan lahirnya pelakon seks luar tabii dari Negeri Sarawak yang sanggup disoggok dengan wang ringgit membuat pengakuan mengamalkan seks songsang dan aktif di Malaysia itu. Tidak kah beliau malu dengan diri dan keluarganya adakah sanggup menerima sebagai adik beradik, anak serta orang kampung nya sendiri akan menyanjungi nya??

Haziq sememangnya insan yang tidak berguna di dunia ini.!!! Jelas beliau.

"Menteri Kabinet berkenaan juga tidak perlu melayan kerja-kerja bodoh ini yang tidak berasas dan percayalah bahawasanya sebaran netizen terhadap video yang tidak berasas itu hanya sekejap dan ianya akan pudar. Kebijakkan masyarakat kita tidak akan mudah percaya dengan tularnya video berkenaan kerana Tuhan Itu Maha Adil. Di Zaman siber ini, puak-puak jahat ini ataupun musuh-musuh politik boleh mencipta, mengubah serta menyebarkan apa saja untuk memfitnah orang. Bahkan kita harus ingat bahawasanya Fitnah itu Lebih Besar Dosanya Dari Membunuh!

"Telefon saya sendiri sering diceroboh serta diklonkan. Puak jahat ini dapat menggunakan telefon pintar untuk melakukan apa saja bagi tujuan memfitnah."

"Berkali-kali melihat gambar dan video yang tular itu, saya sudah dapat buat kesimpulan bahawa ianya tidak berasa sama sekali," katanya.

Tegasnya, ia tindakan puak terdesak selain musuh politik Menteri Kabinet itu yang sengaja mahu mensabotaj seterusnya menghancurkan kareer politik Menteri Kabinet tersebut.

"Ini bukan perbuatan pertama kali mereka. Ianya sudah banyak kali mereka melakukan perbuatan keji dan tidak bermoral ini. Saya sendiri tidak akan menghiraukan fitnah itu seandainya saya adalah Menteri Kabinet berkenaan.

"Memberi perhatian kepada perkara-perkara berunsur fitnah dan jahat ini adalah perbuatan buang masa semata-mata. Banyak lagi yang perlu kita perhebatkan dalam diri kita. Sebelum menyebar dan menularkan sesuatu perkara, cermin lah diri kita sendiri adakah kita seorang yang baik, terpuji serta ingatlah senantiasa Tuhan kita. Semua agama tidak mengajar umatnya berlaku jahat.!!!

"Keseluruhan rakyat hendak melihat kita memberikan tumpuan kepada kerja-kerja yang bertujuan membina semula Malaysia yang telah dirosakkan secara teruk oleh Kerajaan Kleptokrasi terdahulu iaitu Kerajaan Barisan Nasional," ujarnya.

Tambahnya, rakyat juga tidak mahu lagi membuang masa melayani perkara-perkara yang tidak berfaedah dan menguntungkan ini.

"Kita sudah lali dan terlalu biasa dengan agenda-agenda jahat dalam arena politik. Jadi tidak perlulah lagi kita pula menjadi bodoh untuk melayani puak-puak yang tidak berguna ini," katanya.

Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad turut berkata, beliau tidak tahu menahu tentang tularnya sebuah video intim yang didakwa mengandungi aksi seks luar tabii mirip Menteri Kabinet tersebut. Bahkan Tun M mengingatkan semua rakyat terutamanya Netizen agar jangan mudah mempercayai sebaran jahat yang disebarkan oleh mereka yang tidak bertanggungjawab untuk memusnahkan keamanan Negara Malaysia tercinta ini.

https://www.jacknjillscute.blogspot.com/


@ Jackie San


1 件のコメント:

  1. https://www.jacknjillscute.com/2019/12/fitnah-jatuhkan-menteri-sebarkan-video.html

    返信削除

Featured post

Kagoshima City Aquarium And Sakurajima Ferry Terminal Kagoshima

  https://youtu.be/5oTOt19W8Cg?si=ZcQezugH_AcExNDl >>> MORE VIDEO JUST CLICK AND WATCH HERE <<<