2020年3月9日月曜日

PARTI AMANAH Warning KM Sarawak " Abg Jo "

GPS UNTUK RAKYAT SARAWAK

Pengarah Komunikasi Parti Amanah Negara, Khalid merayu kepada Ketua Menteri Sarawak supaya berfikir positif dan supaya menggunakan kebijaksanaannya dan bukan sentimen dalam memberi sokongan kepada Tan Sri Muhyiddin Bin Yassin.

Katanya, beliau tahu Abang Johari selaku Ketua Menteri Sarawak (Kekuatan GPS Parti) bencikan Parti DAP tetapi dalam perkara berhubung pemilihan Perdana Menteri, keputusan Parti DAP adalah betul.

Jadi Abang Jo, saya merayu kepada anda, tolong gunakan kebijaksanaan kerana anda orang politik yang kuat dari BORNEO.

https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

"Tolong jadi kuat untuk bersama-sama dengan pihak yang betul. Jadikan contoh untuk kami ikut. Malaysia dan dunia sedang melihat anda," katanya menerusi Twitter.

GPS HANYA BERSAHABAT DENGAN PERIKATAN NASIONAL.

Tambah Khalid lagi: 

"Abang Jo saya tidak mengenali anda secara peribadi tetapi anda mesti memiliki penilaian yang terbaik. Saya mahu bertanya kepada anda, jika Muhyuddin boleh mengkhianati Tun Mahathir, pemimpin dan mentornya, bolehkah anda mempercayai beliau ? Jika beliau boleh mengkhianati pengundi-pengundinya, adakah dia tidak mengkhianati anda? Bersama - sama beliau sudah cukup merosakkan".

https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

Bekas Menteri Wilayah Persekutuan itu turut mempersoalkan bolehkah rakyat Malaysia untuk menerima individu yang mengkhianati mereka dan juga pemimpin mereka sendiri.

"Anda hanya akan memalukan diri anda sendiri dan seluruh Rakyat Sarawak yang berada di belakang anda," katanya.

Selain itu, Parti AMANAH turut mengungkit dan mengingatkan Abang Jo agar sedar diri. Abang Jo pernah menolak parti UMNO dan bencikan Tun M. 

Tetapi jelas sekarang apa yang diludah Abang Jo (KM Sarawak) rupanya dijilatnya kembali!!!

"AMAT JIJIK (Sindiran dari Majlis Tertinggi Parti AMANAH)".

https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

Tidak cukup dengan itu Khalid turut menyindir Datuk Seri Najib Razak.

"Najib pasti sedang berbahagia. Begitu juga sekutunya. Akan terlepas dari terus didakwa sedangkan perbicaraan terbuka, amat jelas dan nyata, beliau adalah perompak dan penipu di dunia. Maka Najib berdiri teguh bersama TSMY. Ada yang hairan ? Tak mengapa kerana hari pembalasan kelak akan muncul tiba. BERSEDIA LAH NAJIB ROSMAH DAN SEKUTU DUNIA NYA !!!

"Pasti tidak. Birds of a fetaher.. (Individu yang memiliki sifat sama)?


https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

@ Jackie San


1 件のコメント:

  1. https://www.jacknjillscute.com/2020/03/parti-amanah-warning-km-sarawak-abg-jo.html

    返信削除

Featured post

SUSPECT ARRESTED OVER ATTEMPTED MURDER OF MAN ON KUMAMOTO STREET - JAPAN

SUSPECT ARRESTED OVER ATTEMPTED MURDER OF MAN ON KUMAMOTO STREET - JAPAN @Jackie San KUMAMOTO Police in Kumamoto City, Kumamoto Prefecture, ...