2020年5月16日土曜日

KULIT MULUS MODEL TERBAKAR AKIBAT BOTOL PRODUK KECANTIKAN


JAKARTA : 
Model yang berasal dari Inggeris mengalami pengalaman terburuknya akibat menggunakan produk kecantikan muka. Akibat dari menggunakan produk yang dibeli secara online menyebabkan kulit mukanya hanggus terbakar.

Kym Graham (model) memberitahu pemberita bahawa akibat kelalaiannya maka, kulit mukanya yang cantik hampir terbakar keseluruhan akibat menggunakan produk tersebut. Ianya berlaku ketika beliau sibuk untuk membakar rumput di halaman rumahnya dan secara tidak sengaja beliau terbakar kulitnya sendiri dari botol produk kecantikannya.

"Hasil dari letupan botol produk tersebut juga telah membuatkan rambut serta kulitnya melecur teruk dan membuatkan wajahnya buruk.," katanya.

Kym tidak sedar semasa letupan botol produk tersebut berlaku, percikan api telah terkena kulit mukannya. " Dia terkejut dengan apa yang berlaku pada dirinya tanpa menyedari yang dirinya telah hodoh.

https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

"Sakit hanya terasa dalam tempoh 10 - 15 minit selepas terasa mukanya pedih dan mengalami kesakitan. Bukan itu sahaja, kepedihan yang dirasai juga untuk membongkokkan badan, menunduk serta pergelangan tangan yang terasa sakit sekali. Akibat kecederaan tersebut, beliau sukar untuk tidur pada waktu malam dan hanya menggunakan ubat paracetamol untuk mengurangkan kesakitan yang dibeli dari kedai farmasi, " katanya.

Kym mengaku agak menyesal kerana membeli produk secara online serta kelalaian hingga membakar botol produk tersebut ke dalam api sewaktu membakar sampah dan juga rumput di halaman rumahnya.

https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

"Aku hanya berasa dan inginkan pekerjaan (sebagai model) dalam keadaan yang baik dan kini wajahku sudah hodoh dan kemungkinan tidak laku di pasaran, di samping pada dasarnya masih sempat menyelamatkan diri dari hangus semua," katanya. 

https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

@ Jackie San

1 件のコメント:

  1. https://www.jacknjillscute.com/2020/05/kulit-mulus-model-terbakar-akibat-botol.html

    返信削除

Featured post

Kagoshima City Aquarium And Sakurajima Ferry Terminal Kagoshima

  https://youtu.be/5oTOt19W8Cg?si=ZcQezugH_AcExNDl >>> MORE VIDEO JUST CLICK AND WATCH HERE <<<