2022年6月18日土曜日

ISU SALAH FAHAM TIDAK TIMBUL, NETIZEN GESA GUGURKAN SENARAI PEMAIN CEMARKAN NAMA BAIK HARIMAU MALAYA - SEGERA

ISU SALAH FAHAM TIDAK TIMBUL, NETIZEN GESA GUGURKAN SENARAI PEMAIN CEMARKAN NAMA BAIK HARIMAU MALAYA SEGERA AKIBAT TULAR VIDEO SAMBUTAN DI KELAB MALAM

 



ISU PANAS BERKAIT RAPAT PEMAIN HARIMAU MALAYA RAIKAN KEJAYAAN DI KELAB MALAM TULAR MELUAS!!!

 

Amat panas isu berkaitan perkara ini. Satu video yang tular memaparkan beberapa pemain Skuad Harimau Malaya sedang asyik meraikan kejayaan mara ke pusingan akhir Piala Asia 2023 yang dipercayai disambut di Kelab Malam.


Apa yang menjadi perhatian dan persoalan netizen adalah pada video berkenaan memaparkan salah seorang pemain yang beragama Islam turut kelihatan dan jelas dalam video berdurasi lebih kurang 8 saat itu. 


Selain itu, Junior telah tampil dan memperjelaskan rakan-rakannya mengambil peluang untuk berhibur di Kelab Malam di samping merehatkan keletihan selepas bermain bola sepak dan menempah kejayaan untuk mara ke pusingan akhir Piala Asia 2023 kelak. 


Junior turut menambah bahawa, beliau tidak boleh komen dengan lebih lanjut berkaitan video yang melibatkan pemain Muslim memakai baju berwarna seakan coklat dan mempunyai rantai di leher yang amat jelas itu namun beliau menyatakan bahawa terdapat bersama-sama pemain muslim (beragama Islam) adalah pemain-pemain bukan Muslim bersama beliau.

 

>>>BACA LEBIH LANJUT ARTIKEL DI SINI<<< 

 https://www.jacknjillscute.com/2022/06/skuad-harimau-malaya-raikan-kemenangan.html

https://www.jacknjillscute.com/2022/06/korea-selatan-julang-trofi-piala-asia.html 



@ Jackie San

 

1 件のコメント:

  1. https://www.jacknjillscute.com/2022/06/skuad-harimau-malaya-raikan-kemenangan.html

    返信削除

Featured post

SUSPECT ARRESTED OVER ATTEMPTED MURDER OF MAN ON KUMAMOTO STREET - JAPAN

SUSPECT ARRESTED OVER ATTEMPTED MURDER OF MAN ON KUMAMOTO STREET - JAPAN @Jackie San KUMAMOTO Police in Kumamoto City, Kumamoto Prefecture, ...