2023年10月18日水曜日

#VIRAL ANIQ SUHAIR HAMILKAN WANITA ANAK LUAR NIKAH !

BERTOPENGKAN MUKA BAIK PELAKON LELAKI MUDA HAMILKAN ANAK LUAR NIKAH 

@Jackie San


"Janji Manis Mu...Selepas Dinodai Dan Berjanji Akan Bertanggungjawab...Akhirnya Aniq Suhair Tidak Mengabaikan Wanita Hamil Anak Luar Nikah"


#Viral Isu hangat terkini Pelakon Lelaki Muka Baik Hamilkan Wanita Dan Tidak Mahu Bertanggungjawab Selepas Berjanji Akan Bertaubat!.


Satu Akaun TikTok mendedahkan sisi gelap seorang pelakon lelaki "Aniq Suhair".


Dalam Akauan TikTok milik Miss K Gempak memuat naik gambar pelakon muda yang baru meningkat naik dan Miss T mengaku sedang mengandungkan anak luar nikah hasil hubungan intim mereka.


Bukan itu sahaja, Miss K Gempak turut menyatakan bahawa sebelum ini "Aniq Suhair" atau Pelakon tersebut berjanji akan bertaubat dan bertanggungjawab namun kini Pelakon lelaki tersebut tidak dapat dihubungi selepas enggan bertanggungjawab dengan apa yang sudah terjadi dan memilih untuk berdiam diri.


"Miss K amat terkejut dengan jawapan Aniq Suhair kerana sebelum ini Aniq turut membuat kenyataan agar gambar beliau berseluar pendek dan menampakkan pakaian dalam untuk digugurkan dari media sosial. Aniq juga turut menyatakan beliau akan berubah jadi lebih baik. 


"Miss K agak terkilan kerana hubungan mereka sebelum ini amat intim dan Aniq berjanji untuk bertanggungjawab dengan apa yang telah mereka lakukan."


"Miss K berjanji akan mengambil keputusan terbaik untuk menyelesaikan masalah ini kerana Pelakon lelaki tersebut mesti bertanggungjawab atas anak yang dikandungnya".


>>>BANYAK LAGI ARTIKEL HANYA KLIK DI SINI<<<

https://www.jacknjillscute.com/2023/05/amat-kejam-angkara-perempuan-lain.html

https://www.jacknjillscute.com/2021/08/kes-buli-punca-anggota-tudm-maut-dalam.html

https://www.jacknjillscute.com/2021/11/di-mana-keadilannya-untuk-allahyarham.html

https://www.jacknjillscute.com/2022/08/dibakar-hidup-hidup-remaja-dituduh-curi.html



@Jackie San

0 件のコメント:

コメントを投稿

Featured post

7 MISSING AND 1 DEAD AFTER 2 MSDF HELICOPTERS CRASH IN PACIFIC DURING TRAINING

7 MISSING AND 1 DEAD AFTER 2 MSDF HELICOPTERS CRASH IN PACIFIC DURING TRAINING @Jackie San TOKYO Two Japanese navy helicopters carrying eigh...