2024年3月10日日曜日

ARTIS KHALWAT VIRAL - KOLABORASI JAWI DAN BOMBA AKHIRNYA BERJAYA CEKUP ALIFF AZIZ & RUHAINIES DI KONDOMINIUM

VIRAL - RAKAMAN CCTV ALIFF AZIZ DICEKUP BERKHALWAT BERSAMA RUHAINIES SUDAH TERSEBAR

@Jackie San


KETIKA Isu Aliff Aziz dan pasangan zinanya Ruhainies yang ditangkap khalwat yang VIRAL diperkatakan, tersebar meluas pula sebuah rakaman kamera litar tertutup (CCTV) jelas milik kedua-dua pasangan tersebut.


Kelibat kedua-dua pelakon tersebut dirakaman CCTV ketika berada di sebuah kondominium mewah yang terletak di ibu negara.


Menerusi video bertarikh Februari 25, 2024 itu, kedua-dua pasangan khalwat berkenaan dilihat sedang berjalan dari lobi kondominium menuju ke bahagian lif dan seterusnya bilik.


Melihat pada klip video berkenaan, wanita itu jelas Ruhainies itu seolah-olah sedar akan kehadiran CCTV (kamera tertutup) di kawasan itu dan cuba menutup wajah beliau dengna memakai baju hoodie berwarna putih.


Manakala Aliff Aziz yang memakai baju serba hitam turut mengenakan pelitup muka dan tertopi cuba mengaburi kamera tertutup (CCTV).


Penularan CCTV itu sekali gus mengaitkan Ruhaiies sebagai pelakon wanita yang turut ditahan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutan (JAWI) pada awal pagi sabtu.


Dalam pada itu juga, media turut melaporkan ahli keluarga Ruhainies turut berada di premis terbabit ketika operasi cegah maksiat dilakukah oleh JAWI.


Berdasarkan sumber, mereka dilihat berada di kondominium tersebut adalah kakak Ruhainies yang juga pelakon Risteena Munim bersama dua adik-beradik mereka yang lain.


Bagaimanapu kesemua mereka beredar daripada premis tersebut selepas penguatkuasa JAWI dan pengawal keselamaan kondominium berkenanameminta mereka berbuat demikian.


Sementara itu, pihak Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) turut dipanggil ke lokasi selepas pemiliknya enggan membuka pintu hampir 3 jam.


Pintu akhirnya dibuka selepas tiga jam penguatkuasa berada di situ selepas pihak bomba mahu memecahkan pintu kondominium berkenaan.


Kedua-dua mereka kemudiannya dibawa ke pejabat JAWI menaiki sebuah kenderaan lain untuk proses selanjutnya.


Sebelum ini, adik Bella Astillah iaitu Didi Astillah turut mengesahkan individu dicekpu berkhalwat adalah Aliff Aziz (abang iparnya) dan hadir ke JAWI selepas dimaklumkan mengenai tangkapan yang dibuat.


Didi juga meminta semua pihak memberi ruang kepada Bella (kakaknya) sebelum memberi sebarang kenyataan kerana masih dalam keadaan terkejut.


Ini bukan kali pertama Aliff melakukan perkara yang sama isu kontroversi sebegini malah pernah beberapa kali melafaskan cerai akibat berlaku curang terhadap Bella (isterinya).


Malah pasangan itu pernah bercerai pada tahun 2019 akibat sudah tidak tahan dengan sikap Aliff yang dimanjakan oleh orang tuanya.


Bagaimanapun pasangan tersebut mengambil keputusan kembali rujuk ketika dalam tempoh edah.


Netizen turut membuat komentar agar Bella (selaku isteri Aliff) agar melepaskan saja Aliff yang berupa kejam terhadap dirinya kerana Aliff sememangnya lelaki dayus.


>>>MORE ARTICLE JUST CLICK READ HERE<<<

https://www.jacknjillscute.com/2022/04/siti-bainun-diklasifikasikan-manusia.html

https://www.jacknjillscute.com/2023/10/viral-aniq-suhair-nafikan-arah-gugurkan.html

https://www.jacknjillscute.com/2022/09/artis-cilik-bersama-bapa-tonton-video.html

https://www.jacknjillscute.com/2022/04/video-rakaman-siti-bainun-kejam-melayan.html

@Jackie San





0 件のコメント:

コメントを投稿

Featured post

MISSING WOMAN RESCUED NEAR TOKYO AFTER 36 HOURS ADRIFT AT SEA - YOKOKUSA JAPAN

MISSING WOMAN RESCUED NEAR TOKYO AFTER 36 HOURS ADRIFT AT SEA - YOKOKUSA JAPAN @Jackie San YOKOSUKA, Japan A woman was rescued from the sea ...