2019年9月29日日曜日

Siti Kasim Nazak Lepas Kutuk Adib ?

SHAH ALAM :



Ketia seluruh rakyat Malaysia bersedit dengan berita Muhammad Adib Mohd Kassim yang meninggal dunia dipukul sekumpulan perusuh dalam insiden rusuhan di Kuil Sri Maha Mariamman, aktivis kontroversi, Siti Kasim pula mempunyai teori nazak (disifatkan) berhubung kematian anggota bomba itu.

Peguam itu berpendapat, Allahyarham Muhammad Adib bukan cedera akibat dipukul perusuh sehingga membawa kepada kematiannya.

Menurutnya, jika Muhammad Adib dipukul peserta rusuhan, angota bomba itu pasti akan cedera di muka, punggung, kemaluan, bahu, tangan dan sebagainya.

https://www,jacknjillscute.blogspot.com/

"Sama ada perbuatan jenayah atau kemalangan, kita mesti menunggu siasaan terakhir. Kecederaan yang didakawa yang dialami oleh pemuda itu, begitu mengganggu saya kerana beliau sudah mati. Saya berpendapat ianya bukan seperti kerja kumpulan orang ramai, ianya seperti kerja orang perseorangan," Jelas Siti Kasim.

Sementara itu di ruangan komen, Siti Kasim berbalas-balas komen menyatakan pendapat mereka dengan mengeluarkan 'teori' bahawa kemungkinan ada perkara yang cuba disembunyikan oleh warga kuil dalam kes ini. Siti Kasim juga turut menyalahkan Adib kerana rungsing kegagalan beliau menyelamatkan dirinya. Pihak bomba harus juga dipersalahkan kerana ingin menutup kelemahan mereka seperti tragedi lemas yang melibatkan 6 anggota mereka sebelum ini - Siti Kasim.
https://www,jacknjillscute.blogspot.com/

Mereka juga berpendapat Allahyarham Muhammad Adib memang dilanggar jentera bomba dan bukannya disiksa dan dipukul oleh pihak kuil sebelum ini.

Malah Siti Kasim juga telah berkata, beliau 'NAZAK' dengan pemikiran kolot dan bahlol yang percaya bahawa Allahyarham Muhammad Adib dipukul dan disiksa.
https://www,jacknjillscute.blogspot.com/

Allahyarham Muhammad Adib menghembuskan nafas terakhir ketika dirawat di Institut Jantung Negara (IJN) pada jam 2141 malam selepas beliau bertarung nyawa selama 21 hari akibat dipukul, disiksa perusuh dalam insiden rusuhan di Kuil Sri Maha Mariamman, Subang Jaya, 27 November 2018 lalu. 

Kini, Siti Kassim sedang NAZAK memikirkan teori nya ....

https://www,jacknjillscute.blogspot.com/


@ Jackie San

1 件のコメント:

  1. https://www.jacknjillscute.com/2019/09/siti-kasim-nazak-lepas-kutuk-adib.html

    返信削除

Featured post

SUSPECT ARRESTED OVER ATTEMPTED MURDER OF MAN ON KUMAMOTO STREET - JAPAN

SUSPECT ARRESTED OVER ATTEMPTED MURDER OF MAN ON KUMAMOTO STREET - JAPAN @Jackie San KUMAMOTO Police in Kumamoto City, Kumamoto Prefecture, ...