2020年2月14日金曜日

Sajat Akhirnya Akui Coach Yin Rupanya " B "

Sajat & Coach Yin Sudah Serasi Lagi ?

Baru - baru ini, usahawan kosmetik terkenal, Nur Sajat Kamaruzzaman ataupun dikenali sebagai Bang Sajat telah memuatkan naik beberapa status yang merujuk kepada dirinya telah "Single Mingle". Sebelum ini, Sajat hangat bercinta dengan jurulatih kecergasan yang dikenali sebagai Coach Yin hinggakan menampilkan anak angkat mereka. Selain itu Sajat juga memohon petunjuk dari Tuhan agar dirinya dihadiahkan suami kekal hingga ke akhir hayatnya.

https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

Menyedari akan status yang dimuat naik usahawan itu, netizen mula membuat spekulasi dengan mengandaikan bahawa kedua-duanya kini sudah putus dan tidak mungkin berhubung lagi. Malah ada netizen menyifatkan keruntuhan rumah tangga Coach Yin dan Sajat hasil dari pihak ketiga iaitu teman lelaki Coach Yin. Namun semuanya akan terjawab hanya dari pendirian secara rasmi Sajat.

https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

Namun begitu, Coach Yin menerusi video yang dimuatnaik nya itu bersama teman kekasih bf nya telah mendapat berjuta komen malah ianya untuk melihat reaksi netizen amnya. Tambah Coach Yin, Kita bagi peluang sama Sajat.

Terdahulu, netizen yang dikenali sebagai Papagomo acap kali memuat naik video yang memaksa pihak berkuasa membuat siasatan lanjut mengenai Sajat kerana seperti "rimas" melihat usahawan ini bebas ke mana sahaja kononya Sajat adalah lelaki sejati dan hanya menyamar sebagai Khunsa.

Paling menyedihkan, ramai netizen "Nyah" mengakui bahawa kedudukan Coach Yin sebenarnya minat yang lebih kepada golongan lelaki dan sebenarnya dirinya sebenarnya berstatus "B".

https://www.jacknjillscute.blogspot.com/

@ Jackie San

1 件のコメント:

  1. https://www.jacknjillscute.com/2020/02/sajat-akhirnya-akui-coach-yin-rupanya-b.html

    返信削除

Featured post

DESPITE KING'S CALL FOR CLOSURE, UMNO YOUTH CHIEF SAYS NO LET UP ON KK MART BOYCOTT

DESPITE KING'S CALL FOR CLOSURE, UMNO YOUTH CHIEF SAYS NO LET UP ON KK MART BOYCOTT  @Jackie San KUALA LUMPUR (April 3,2024) : Umno Yout...