2022年6月8日水曜日

DATUK VIDA DIMINTA MATI CEPAT AKIBAT SELALU MENIPU SERTA REMEHKAN AGAMA ISLAM

DATUK VIDA DIMINTA MATI CEPAT AKIBAT SELALU MENIPU SERTA REMEHKAN AGAMA ISLAM

 


USAHAWAN KOSMETIK, DATUK SERI VIDA - sejak kebelakangan ini sering dilanda kontroversi yang tidak berkesudahan, bermula dengan isu hadiah barangan kemas palsu kepada pemenang satu program realiti tv sehingga timbul pula satu lagi isu mengenai Lavida Coin yang diumumkan haram oleh Bank Negara Malaysia.

 

Rupa-rupanya barangan yang dikeluarkan oleh Datuk Vida semuanya palsu semata-mata.

 

Baru-baru ini juga, Datuk Vida memuatnaik Video di Instagram miliknya. Tertera di video tersebut di mana, beliau telah menjemput  500 orang anak yatim dari Yala, Thailand dan turut mengadakan majlis solat hajat untuk memberikan kekuatan serta memudahkan usahanya dalam membantu mereka yang amat memerlukan.

 

Video tersebut ternyata mengundang pelbagai reaksi daripada netizen. Ada segelintir netizen meminta agar jutawan itu untuk segera berhenti untuk menipu dan tidak mempergunakan Agama Islam bagi kepentingan dan kebodohan yang ditunjukkan olehnya.

 

Ada juga netizen mendakwa sikap yang ditunjukkan oleh Datuk Vida yang suka menipu menyebabkan hidup dirinya kucar kacir dan tidak diterima Tuhan.

 

Semalam menerusi Instagram, Datuk Via berkongsikan  satu kenyataan buat masa ini pihaknya memberhentikan segala aktiviti promosi Lavida Coin sepanjang Suruhanjaya Sekuriti Malaysia membuat penelitian lebih lanjut.

 

Isu di mana ianya berkaitan Lavida Coin sedang hangat diperkatakan apabila Vida sendiri mahu menukar hadiah rantai yang didakwa hadiah palsu oleh juara Gegar Vaganza pada musim ke-4 (GV4) iaitu Penyanyi Veteran Aisyah.

 

Lebih dari itu, Netizen turut mengecam perbuatan keji Datuk Vida yang sanggup menipu terang-terangan dan menunjukkan orang kaya yang ada di Negara kita memang berperangai buruk.

 

Netizen turut memohon restu agar Datuk Vida segera insaf dan menyifatkan bahawa " SUDAHLAH TUA, BURUK PERANGAI, AGAR MATI CEPAT-CEPAT "...

 

"Bak kata Nyonya Segi, Kenapa Datuk Vida ni sudahlah hodoh, mati lah cepat-cepat bawa bencana kepada Malaysia saja ".

 


Mimi Manja, Jakarta " Rakyat Kami Memandang Keji Datuk Vida, Macam Sundal ".

 

" Sedih Nong, Sudahla Janda, Meminta Lemang Kat Lelaki, Murah Sangat Perempuan Mulut Burit Itik Tu, Sedih Nong, Cuba Mati Cepat-Cepat Bawa Bala Kepada Malaysia "- jelas Mamy Juwi.

 

>>>BACA LEBIH LANJUT LAGI BERITA<<< 

https://www.jacknjillscute.com/2022/04/pdrm-enggan-terima-laporan-berkaitan.html 

https://www.jacknjillscute.com/2021/03/tak-rugi-jika-melabur-duit-dengan-emas.html 

 


@ Jackie San 

1 件のコメント:

  1. https://www.jacknjillscute.com/2022/06/curahan-air-panas-mengelegak-ke-badan.html

    返信削除

Featured post

Kagoshima City Aquarium And Sakurajima Ferry Terminal Kagoshima

  https://youtu.be/5oTOt19W8Cg?si=ZcQezugH_AcExNDl >>> MORE VIDEO JUST CLICK AND WATCH HERE <<<