2021年5月8日土曜日

Ramai Netizen Mempersoalkan Siapa Neelofa ?



PENDUDUK DI SEREMBAN, NEGERI SEMBILAN:

Dalam satu kenyataan menyebut " Saya memang tak berminat dan saya tak kenal pun siapa Neelofa ni sebenarnya, memang biasanya saya ambil gambar pelanggan yang datang duduk dan merasa keenakkan produk permaidani original kami dan sememangnya saya akan terus memuat naik di media sosial sebagai update status mahupun sekadar perkongsian sebagai alat promosi kedai kami. Perkara yang sama saya telah lakukan pada pelanggan yang sebelum ini dikecam teruk oleh netizen yang mana dikenali sebagai Neelofa ni sebenarnya dan saya tidak sangka pulak mereka tu pasangan suami isteri. Seperti yang dimaklumkan oleh seorang pekerja premis menjual permaidani di Pusat Perniagaan Nilai 3, Negeri Sembilan.

 

Pekerja yang dikenali sebagai Hussein, 30-an turut memaklumkan bahawa, Neelofa dan juga suaminya itu ke premis mereka pada Ahad lalu dan membeli beberapa permaidani termasuk dari Negara Iran dengan harga keseluruhan RM 10,000.00.

 

" Saya tidak kenal dan malah tidak tahun pelanggan tersebut adalah Neelofa yang tengah viral sekarang.

 

" Saya hanya melayan semua pelanggan macam biasa dan merakam gambar buat promosi di media sosial selepas membeli permaidani di sini, " katanya ketika disoal siasat di sini, hari ini.

 

Neelofa dan suaminya telah dipanggil untuk memberi keterangan dan telah disoal siasat dalam tempoh empat (4) jam di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Nilai, Negeri Sembilan.

 

Ia berhubung dakwaan pasangan tersebut yang melanggar operasi standard (SOP) dengan sengaja melanggar dan merentas negeri ke Nilai, Negeri Sembilan.

 

Siasatan susulan turut dilakukan berikutan penularan gambar termasuk video yang dimuat naik melalui media sosial oleh Neelofa sendiri pada ketika mereka berada di Premis Menjual Permaidani di Pusat Perniagaan Nilai 3, Nilai Negeri Sembilan, baru - baru ini.

 

Menurutnya, susulai kejadian tersebut, pihak polis turut ke kedai berkenaan untuk mengambil keterangan dan tindakan.

 

" Polis turut menyiasat jumlah permaidani dan kos bayaran terhadap jumlah permaidani yang telah dibeli oleh Neelofa dan suaminya."

 

" Pihak polis turut mendapatkan pengesahan bahawa Neelofa dan suaminya berkunjung ke premis permaidani tersebut bagi melengkapkan kes siasatan," katanya.

 

 >>>ARTIKEL LAIN BACA DI SINI<<<

 https://www.jacknjillscute.com/2021/05/neelofa-pu-riz-sengaja-mempersendakan.html

https://www.jacknjillscute.com/2021/04/viral-kematian-jururawat-kesan.html 

https://www.jacknjillscute.com/2021/04/kejayaan-sarawak-tanggani-kes-covid-19.html 

https://www.jacknjillscute.com/2021/04/majikan-pukul-pengawal-hampir-mati.html 

https://www.jacknjillscute.com/2021/04/kluster-jalan-badarudin-kuching-sarawak.html 

https://www.jacknjillscute.com/2021/04/kes-covid-19-di-sarawak-membimbangkan.html 


@ Jackie San 

1 件のコメント:

  1. https://www.jacknjillscute.com/2021/05/ramai-netizen-mempersoalkan-siapa.html

    返信削除

Featured post

SUSPECT ARRESTED OVER ATTEMPTED MURDER OF MAN ON KUMAMOTO STREET - JAPAN

SUSPECT ARRESTED OVER ATTEMPTED MURDER OF MAN ON KUMAMOTO STREET - JAPAN @Jackie San KUMAMOTO Police in Kumamoto City, Kumamoto Prefecture, ...