2021年6月17日木曜日

Pakaian Seksi Itu Mudah - Elizabeth Tan

 


KUALA LUMPUR: Pelakon Elizabeth Tan, 27 Tahun, menjelaskan penampilannya yang selalu beliau kongsikan di media sosial adalah pakaian hariannya di rumah malah di luar rumah dan penuh yakin ianya tidak dianggap seksi dan menjelekkan mata.


Elizabeth juga menafikan dia dengan sengaja menggayakan pakaian singkat tersebut untuk menarik perhatian netizen demi meraih simpati dan perhatian.


" Saya tidak merasakan pakaian harian saya yang dianggap "seksi" tersebut kerana ianya sememangnya pakaian rasmi saya setiap hari. Saya memang tak sengaja pun untuk berpakaian sebegitu.


" Jika dibandingkan dengan rakan - rakan sebangsa saya yang lain malah adalah yang tidak berpakaian langsung di rumah tidak pun dihiraukan. Maka, saya merasakan tidak menjalani kesalahan bagi seseorang untuk berbuat demikian. Sebab apa akaun media sosial, saya sendiri yang membayarnya bukannya dari duit anda!..Jadi senang nak difikirkan jika rasanya netizen tidak selesa dengan pemandangan sedemikian maka tidak payahla nak ambil peduli, saya tak rugi pun, " Jelas manja Elizabeth Tan.


Penyanyi Knock Knock itu juga tidak kisah sekiranya ramai mengikutinya di media sosial hanya ingin melihat penampilan beliau yang selamba malah tidak juga merugikan beliau malah beliau semakin popular.


" Saya amat gembira di atas sokongan serta komen - komen nakal terutamanya kaum lelaki yang menyokong serta memuji pakaian dan tubuh badan saya dan dengan sokongan siapa pun peminat saya tanpa peduli apa alasan mereka amat dihargai. Walaupun saya sudah berkahwin, tidak ada apa pun yang berubah mengenai diri saya.


" Suami baca komen mereka pun tak peduli sangat malah memuji keyakinan diri saya. Bahkan, dia cuma gelak saja membaca komen netizen, dan ianya merancakkan lagi kehidupan kami sekeluarga malah sentiasa senyum lebar kami di rumah, " katanya.


Terdahulu, Elizabeth pernah menyangkal dakwaan segelintir pihak yang mengatakan dirinya kerap memuat naik gambar berpakaian seksi hingga mengundang komen lucah dari pengikut di media sosial. 


Susah untuk membuat dan menafikan perkara tersebut kerana ianya akaun masing-masing malah semua perkara ini adalah dibayar oleh akaun masing-masing dan semua kita berhak untuk memuat naik komen dan ianya tidak merugikan.


Malah ianya memberikan kesan positif atas persembahan saya di media sosial kerana ianya menaikkan sedikit sebanyak publisiti saya pada masa kini.


Bahkan, Elizabeth percaya sekiranya benar gambar dikongsinya adalah lucah, sudah lama lah akaun media sosial saya itu disekat sebab peraturan Instagram atau Facebook memang tiada ruang untuk kandungan lucah dan akaun " awam " saya terbuka untuk sesiapa saja yang ingin memuatkan komen masing - masing.


Syukur kerana atas kebijaksanaan netizen yang memberikan rating komen positif telah membuatkan saya lebih popular dan lebih berjaya sekarang dan saya berterima kasih atas komen negatif netizen yang lebih memberikan saya keyakinan serta sentiasa lebih anggun di rumah dan terus memuatkan naik pakaian rasmi saya di media sosial.

 

TUNGGU<>>>> Saya akan sentiasa memberikan dan mengkongsikan yang terbaik untuk anda semua. 


>>>BACA LEBIH MENARIK ARTIKEL DI SINI<<< 

https://www.jacknjillscute.com/2020/10/viral-persembahan-mantap-artis-doa.html

https://www.jacknjillscute.com/2020/05/drama-babak-asmara-jerat-isteri-orang.html 

https://www.jacknjillscute.com/2019/10/berhijab-itu-tak-semuanya-100-baik.html

https://www.jacknjillscute.com/2019/11/bertudung-berkupiah-tak-semuanya-bagus.html 

https://www.jacknjillscute.com/2020/03/bantuan-covid-19-pm-harus-utamakan-kami.html

https://www.jacknjillscute.com/2020/04/artis-kutuk-netizen-duduk-rumah-la.html 

https://www.jacknjillscute.com/2020/04/sajat-harus-dihukum-persenda-islam.html

https://www.jacknjillscute.com/2020/04/artis-kecam-netizen-buangla-tv.html 



@ Jackie San


1 件のコメント:

  1. https://www.jacknjillscute.com/2021/06/pakaian-seksi-itu-mudah-elizabeth-tan.html

    返信削除

Featured post

Things To Do Oita Nakatsu Japan One Day Itinery

  https://youtu.be/QIoZPdN2E1c?si=Lx4VQB-YcEa8I9CO >>> MORE VIDEO JUST CLICK TO WATCH <<<